Reklamacje

Jako konsument masz możliwość złożenia reklamacji z tytułu
niezgodności produktu z umową.

Jak zgłosić reklamację z tytułu niezgodności produktu z umową?

W przypadku niezgodności produktu z zawartą umową, jako konsument masz prawo do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

Forma złożenia reklamacji jest dowolna, niemniej warto to zrobić pisemnie.

Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia:

1. adres e-mail: kontakt@drestime.pl, na który możesz wysłać reklamację;

2. adres Sprzedawcy:  DRESS TIME Anna Kalferszt, ul. Pierkowskie 3 42-510 Wojkowice Kościelne;

3. telefon kontaktowy: +48 508 978 438;

Jeśli w ramach reklamacji odsyłasz produkt do Sprzedawcy, odpowiednio zabezpiecz go przed uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz reklamacji oraz dowód zakupu.

Informacje dodatkowe:

Twoje prawo do złożenia reklamacji z tytułu niezgodności produktu z umową zostało szczegółowo opisane w §10 Regulaminu sklepu.

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Formularz reklamacji.

Koszyk
Scroll to Top